پیگیر بازگشت تیم راهیان کرمانشاه به لیگ فوتبال هستیم

معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: برگشت تیم راهیان کرمانشاه بستگی به نگاه عادلانه فدراسیون فوتبال دارد که براساس مستندات و حکم دادگاه صالحه کرمانشاه و گذشته این تیم، به تیم راهیان جفا شده و خود فدراسیون نیز آگاهی کامل دارد.

به گزارش ارتباط کرمانشاه، جلال عزیزی در گفت‌وگو با فارس در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال راهیان، اظهار کرد: ما همیشه در کنار تیم راهیان بوده‌ایم و در دوره قبل در استانداری کرمانشاه تلاش ویژه انجام شد. با حضور استاندار در فدراسیون فوتبال حضور پیدا کردیم پیگیری‌های لازم انجام شد، اما متاسفانه به نتیجه نرسیدیم.

وی ادامه داد: فدراسیون فوتبال بنا به شرایط متفاوت و اینکه از وزارت ورزش و جوانان نیز مستقل عمل می‌کند دارای ساختار متفاوتی نیز است سال قبل قول‌های مساعدی داده شد، ولی متاسفانه فدراسیون فوتبال در هیأت مدیره برگشت تیم راهیان را مصوب نکرد که این تیم به لیگ دسته یک برگردد امسال نیز موضوع را پیگیری کردیم.

معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه تصریح کرد: برگشت تیم راهیان کرمانشاه بستگی به نگاه عادلانه فدراسیون فوتبال دارد که براساس مستندات و حکم دادگاه صالحه کرمانشاه و گذشته این تیم به تیم راهیان جفا شده است و خود فدراسیون نیز آگاهی کامل دارد و این کم لطفی در حق فوتبال کرمانشاه است.

وی خاطرنشان کرد: ما تلاش‌های لازم را انجام خواهیم داد کما اینکه در سال گذشته نیز تلاش‌هایی انجام شد؛ ساختار فدراسیون تغییر یافته و امیدواریم امسال نتیجه‌گیری کنیم همه‌ی ما در مسئولیت خودمان به این امر واقف هستیم و در نشست آتی با استانداری کرمانشاه در شورای ورزش این مطالبه ورزش استان انجام خواهد بود.

باشگاه راهیان کرمانشاه که هفت سال پیش از لیگ دسته اول به لیگ دسته دوم سقوط کرده است، پس از سقوط از فدراسیون فوتبال به دادگاهی در کرمانشاه شکایت کرده که در نهایت دادگاه در کرمانشاه به نفع این تیم رای می‌دهد تا بتواند دوباره به لیگ دسته اول صعود کند! این در حالی است که بخش حقوقی فدراسیون فوتبال در همان زمان به این حکم اعتراض می‌کند اما در نهایت دیوان عالی کشور، حکم قطعی بازگشت راهیان کرمانشاه به لیگ دسته اول را صادر می‌کند اما بازهم این تیم به رقابت‌های لیگ دسته یک راهی پیدا نکرد.

انتهای پیام