آموزش غیرحضوری در استان کرمانشاه یک هفته تمدید شد

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از تمدید یک هفته‌ای آموزش غیرحضوری در شهرهای قرمز کرونایی کرمانشاه خبر داد.

به گزارش ارتباط کرمانشاه، مجید یزدان پناه در گفتگو با مهر اظهار کرد: با توجه به قرار داشتن استان کرمانشاه در پیک ششم و به دلیل سرعت بالای آن در انتشار به منظور جلوگیری از افزایش روند مبتلایان فعالیت مدارس بسته به نوع رنگ بندی کرونایی متفاوت است.

وی افزود: در وضعیت قرمز کلاس‌های درس دانش آموزان دوره‌های مختلف تحصیلی مدارس مناطق روستایی کم جمعیت با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی حضوری و کلاس‌های درس تمامی مدارس شهری در مقاطع مختلف تحصیلی به مدت یک هفته غیر حضوری و در بستر فضای مجازی شبکه شاد خواهد بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه تصریح کرد: در وضعیت نارنجی کلاس‌های درس دانش آموزان دوره‌های مختلف تحصیلی مدارس شهری و مناطق روستایی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و گروه بندی متوازن به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

یزدان پناه بیان کرد: کلاس‌های کارگاهی هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی به صورت حضوری برگزار خواهد شد و دانش آموزان مبتلا می‌تواند در فضای مجازی حضور داشته باشد.

وی ادامه داد: حضور عوامل اجرایی به منظور نظارت بر امر آموزش غیرحضوری در ایام مذکور به جهت پاسخگویی به دانش آموزان، اولیای و ارباب رجوع محترم در روزهای هفته در مدارس الزامی است.

انتهای پیام