تاکنون جوان برتر کرمانشاهی انتخاب نشده است

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: انتخاب جوان برتر براساس شاخص‌های وزارت ورزش و جوانان است و تاکنون جوان برتر کرمانشاهی انتخاب نشده است.

به گزارش ارتباط کرمانشاه، صابر رحیمی در گفتگو با مرصاد، با تاکید بر اینکه پس از ارزیابی شاخصهای ابلاغی جوان برتر انتخاب خواهد شد، افزود: تاکنون جوان برتر کرمانشاهی انتخاب نشده است.

وی با اشاره به هفته جوان گفت: از جمله برنامه‌های تدوین شده به مناسبت هفته جوان می‌توان به تولید و پخش تیزر در صدا و سیما و فضای مجازی، آذین بندی و نصب بنر در ادارات و ورزشگاه های استان و ارائه گزارش عملکرد در زمینه های مختلف اشاره کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه افزود: برگزاری فعالیت های فراغتی مفرح و نشاط آور با در نظر گرفتن دستورالعمل های بهداشتی مصوب ستاد مقابله با کرونا و رعایت مولفه هایی همچون توجه به امکانات و اقتضائات منطقه ای، توجه به برنامه های فراغتی از جمله برنامه های هفته جوان است.

رحیمی برگزاری جلسات هم اندیشی با مسئولین و برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی، غبارروبی گلزار شهدا و دیدار با نماینده ولی فقیه و ائمه جمعه شهرستان ها را از دیگر برنامه های هفته جوان اعلام کرد.

وی از ارائه خدمات مشاوره تحصیلی و ازدواج به صورت رایگان و نیم بها به جوانان، تولیدات رسانه ای، ساخت فیلم و انیمیشن در موضوعات مختلف مربوط به جوانان، برگزاری مسابقات علمی و فرهنگی، کتاب و کتابخوانی، خاطره خوانی و خاطره نویسی خبر داد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه به گفتگو با اصحاب رسانه به مناسبت هفته جوان، پاک سازی محیط زیست با مشارکت سازمان‌های مردم‌نهاد، برگزاری جلسات آزاد اندیشی با حضور جوانان نخبه و تجلیل از افراد خدمات رسان به جوانان اشاره کرد.

رحیمی گفت: تجلیل از تشکل های برتر فعال در حوزه های تخصصی، برگزاری محافل انس با قرآن، برگزاری مراسم گلریزان برای آزادسازی زندانیان جوان، برگزاری کارگاه توانمندسازی جوانان با موضوع اشتغال و کارآفرینی از دیگر برنامه های هفته جوان است.

وی برگزاری همایش ورزشی از قبیل کوهپیمایی، پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری، برپایی ایستگاه صلواتی توزیع ماسک و مواد ضد عفونی کننده، برگزاری مراسم شب شعر و ارائه خدمات رایگان و نیم بها در مراکز فرهنگی و ورزشی به جوانان، دیدار با خانواده شهدای جوان و تجلیل از آنها، همچنین برپایی نمایشگاه پیاده راه جوان را از دیگر برنامه‌های هفته جوان اعلام کرد.

انتهای پیام/