فعالیت ۱۵۰ نیروی خدماتی در مرز خسروی

شهردار کرمانشاه از فعالیت و خدمات رسانی ۱۵۰ نیروی پاکبان در مرز خسروی خبر داد.

به گزارش ارتباط کرمانشاه، نادر نوروزی اظهار داشت: شهرداری کرمانشاه از روز ۹ شهریور با ۱۵۰ دستگاه اتوبوس حمل و نقل عمومی وظیفه جابه‌جایی زائران از سه‌راهی نصر آباد قصرشیرین تا مرز خسروی به طول ۲۰ کیلومتر و بلعکس را بر عهده دارد.

وی افزود: در حوزه خدمات شهری به همراه ۱۵۰ نیروی پاکبان و خدماتی و آتشنشان با ۲۲ دستگاه خودرو مکانیزه و امدادی سنگین و سبک و جا‌نمایی ۵۰ عدد مخزن جمع آوری زباله در مرز خسروی و بخش‌هایی از شهر قصرشیرین تا پایان فریضه اربعین حسینی به زائران خدمات رسانی می کند.

شهردار کرمانشاه تصریح کرد: در مرز “منذریه” خاک عراق نیز وظیفه توزیع اقلام خوراکی از جمله توزیع آب یخ و میان وعده به زائران حسینی با برقراری موکب از خدمات شهرداری کرمانشاه است که وزیر کشور از آن نیز بازدید کرد.

وی گفت: خدمات توزیع آب و اقلام خوراکی در بین مواکب مستقر در شهر قصرشیرین و مرز خسروی با یک دستگاه تریلر و یک دستکاه خودروی کمپرسی ۱۰ تن و ۳ دستگاه نیسان از دیگر خدمات شهرداری در ایام اربعین حسینی است.

نوروزی بیان کرد: استقرار نیروی های امدادی آتش نشانی در طی مسیر قصرشیرین تا محل مرز خسروی و حضور ۱۰ نیروی خدماتی و پاکبان، یک خودروی مکانیزه جمع آوری زباله، یک دستگاه حاشیه زن و یک خودروی جدول شور شهرداری نیز در شهر ماهیدشت که محل تردد زوار اربعین است از دیگر فعالیتهای شهرداری کرمانشاه در این ایام است.