متقاضیان مسکن در کرمانشاه تا پایان امروز برای تکمیل ثبت‌نام فرصت دارند

معاون بازآفرینی راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در کرمانشاه که ثبت نام خود را به صورت ناقص انجام داده‌اند تا پایان امروز برای تکمیل ثبت‌نام فرصت دارند.

به گزارش ارتباط کرمانشاه، عبدالرضا غفوری در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار داشت: در مجموع در استان 180 هزار نفر در سامانه طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کرده‌اند که با بررسی‌های اولیه تاکنون 87 هزار نفر واجد شرایط شناسایی شده‌اند.

وی عنوان کرد: این ثبت‌نام‌ها در 6 فاز انجام شده که پنج فاز اولیه رد قالب اقدام ملی مسکن و فاز ششم در قالب نهضت ملی مسکن بوده که بالغ بر 115 هزار نفر مربوط به طرح نهضت ملی مسکن بوده است که حدود 68 هزار نفر این افراد واجد شرایط هستند.

غفوری گفت: تعداد زیادی از متقاضیان این طرح که در سامانه اقدام به ثبت‌نام کرده‌اند فیلدهای مربوطه را به طور کامل پر نکرده‌اند و بارگذاری اطلاعات مورد نیاز سامانه بارگذاری نشده است و به همین دلیل ثبت‌نام به صورت ناقص بوده است.

وی افزود: پیامک‌هایی برای این متقاضیان ارسال شده و تا ساعت 24 امروز فرصت دارند ثبت‌نام خود را تکمیل کنند که در غیر این صورت عدم مراجعه به سامانه به منزله انصراف و عدم نیاز تلقی می‌شود.

معاون راه و شهرسازی استان کرمانشاه بیان کرد: این مهلت سه روزه برای تکمیل ثبت نام از روز پنجشنبه هفته گذشته آغاز شده و امروز به پایان می‌رسد.

انتهای پیام