مدیران کرمانشاه حق استفاده انتخاباتی از امکانات دولتی را ندارند

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه با بیان اینکه نمایندگان دولت باید مجری قانون باشند گفت: هیچ مدیری حق استفاده از امکانات دولتی برای انتخابات را ندارد و ضروری است که هیات بازرسی تخلفات اداری را رصد کند.

به گزارش ارتباط کرمانشاه، حسین خوش اقبال در جلسه هفتگی ستاد انتخابات استان که در دفتر معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری تشکیل شد افزود: رفته رفته شاهد گرم شدن فضای انتخابات و رونق بحث ها و گفتمان های سیاسی هستیم و در این چهارچوب برای مشارکت بیشتر احزاب و جریان های سیاسی تلاش خواهیم کرد.

وی با اشاره به اهمیت جایگاه رای مردم در نظام اسلامی تصریح کرد: می طلبد که همه دغدغه مندان انقلاب اسلامی و دوستداران کیان کشور برای پرشور شدن انتخابات و رقم خوردن مشارکت حداکثری در خرداد ماه تلاش کنند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با تاکید بر رعایت چهار اصل مشارکت، امنیت، رقابت و سلامت در انتخابات افزود: همه ما باید خود را در چهارچوب قانون ببینیم چرا که نماینده دولت هستیم و باید مجری انتخابات بوده و از بروز تخلفات پیشگیری کنیم.

خوش اقبال با بیان اینکه “هیچ مدیری حق استفاده از امکانات دولت برای انتخابات را ندارد” تصریح کرد: اولویت مجریان انتخابات، رعایت قانون است و همه تلاش ما برگرازی انتخابات در تراز جمهوری اسلامی و مشارکت حداکثری است.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه همچنین تاکید کرد: فرمانداران و بخشداران مسئول اتفاقات در حوزه خود هستند و مکلف اند که تخلفات انتخاباتی را همراه با مستندات اعلام و پیگیری کنند.

انتهای پیام/