معضلات شهری با تعامل دستگاه‌های اجرایی حل می‌شود

شهردار کرمانشاه با اشاره به لزوم تعامل بین مجموعه‌های اجرایی برای پیشرفت امورات شهری، گفت: تعامل بین مجموعه مدیریت شهری و فرمانداری می‌تواند راهگشای حل معضلات شهری باشد.

به گزارش ارتباط کرمانشاه، نادر نوروزی به همراه معاون خدمات شهری و مدیران مناطق هشت‌گانه شهرداری کرمانشاه با حضور در دفتر فرماندار جدید کرمانشاه، انتصاب وی را تبریک گفتند.

شهردار کرمانشاه در این دیدار با اشاره به معضلات شهری در کرمانشاه، اظهار داشت: تعامل بیش از پیش مجموعه مدیریت شهری و فرمانداری کرمانشاه می‌تواند راهگشای حل مشکلات و معضلات شهری باشد.

نوروزی همچنین بر عزم مجموعه مدیریت شهری برای برخورد با ساخت و ساز غیرمجاز و ساختمان‌های پرخطر تاکید کرد و گفت: برخورد با این موارد به تنهایی از سوی شهرداری ممکن نیست و قطعا حمایت فرمانداری و شورای تامین شهرستان را نیاز دارد.

وی خاطرنشان کرد: حوزه فرهنگ از دیگر حوزه‌هایی است که نیاز به تعامل بین دستگاه‌ها دارد که انتظار می‌رود فرماندار کرمانشاه با ایجاد زمینه‌های تعامل در این راستا اقدام نماید.

در ادامه این نشست فرماندار کرمانشاه گفت: در ابتدا بر خود لازم میدانم از زحمات مجموعه مدیریت شهری به واسطه مدیریت موفق تشکر کنم.

وی ادامه داد: یکی از بزرگترین مشکلات در استان کرمانشاه نبود تعامل است که آسیب‌های زیادی به دنبال داشته است.

فرماندار کرمانشاه تصریح کرد: در تعاملات باید تعارفات کنار گذاشته شود تا به نتیجه مطلوب برسیم.

وی با اشاره به اینکه برخی اقدامات مطرح شده نیاز به فوریت دارد، افزود: مجموعه فرمانداری آمادگی اقدام فوری در برخی موارد که احتمال حادثه‌ساز بودن را دارد خواهد داشت.

ابراهیم رحیمی زنگنه با بیان اینکه جمعیت حاشیه نشین شهر کرمانشاه زیاد است، گفت: توزیع امکانات و رفاهیات شهری باید با اولویت مناطق کم‌برخوردار و حاشیه‌ای در دستور کار قرار گیرد.

وی همچنین توجه به مسائل فرهنگی و احیا هویت فرهنگی اجتماعی را از دیگر اولویت‌های شهر کرمانشاه عنوان کرد.