نادر نوروزی شهردار کرمانشاه شد

به گزارش ارتباط کرمانشاه، بیست و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر کرمانشاه امروز بیست و یکم آذر ماه با حضور یازده عضو شورا و با دستور جلسه انتخاب شهردار برگزار شد. اعضای شورای شهر کرمانشاه در این جلسه نادر نوروزی را با یازده رأی موافق به عنوان شهردار کرمانشاه انتخاب کردند تا کلانشهر کرمانشاه پس […]

به گزارش ارتباط کرمانشاه، بیست و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر کرمانشاه امروز بیست و یکم آذر ماه با حضور یازده عضو شورا و با دستور جلسه انتخاب شهردار برگزار شد.

اعضای شورای شهر کرمانشاه در این جلسه نادر نوروزی را با یازده رأی موافق به عنوان شهردار کرمانشاه انتخاب کردند تا کلانشهر کرمانشاه پس از چند ماه دارای شهردار شود.

پیش از این سعید طلوعی شهردار کرمانشاه بود که چند هفته قبل از آغاز به کار ششمین دوره شورای شهر در مرداد ماه از سمت خود استعفا داد و پس از آن شهرداری کرمانشاه توسط سرپرست اداره می‌شد.

در هفته‌های گذشته چندین جلسه شورای شهر کرمانشاه برای انتخاب شهردار بدون نتیجه برگزار شده بود و بسیاری از جلسات شورا نیز به دلیل عدم حضور برخی از اعضا برگزار نشده بود.

نادر نوروزی پس از انتخاب به عنوان شهردار کرمانشاه افزایش پرداختی به کارمندان روزمزد شهرداری که متناسب با تورم باشد و بهبود خدمات شهری در کلانشهر کرمانشاه را اولویت‌های خود بیان کرد.

انتهای پیام/