نرخ جدیدی برای نان در کرمانشاه تعیین نشده است

به گزارش ارتباط کرمانشاه، فضل‌اله رنجبر در گفتگو با مرصاد، در خصوص افزایش قیمت نان در خبازی های کرمانشاه گفت: تاکنون هیچ نرخ جدیدی برای نان اعلام نشده و افزایش نرخ نان غیر قانونی است. فرماندار کرمانشاه افزود: علیرغم اینکه نظارت بر خبازی ها اخیراً از سوی دبیرخانه مربوطه در سازمان صمت به سازمان جهاد […]

به گزارش ارتباط کرمانشاه، فضل‌اله رنجبر در گفتگو با مرصاد، در خصوص افزایش قیمت نان در خبازی های کرمانشاه گفت: تاکنون هیچ نرخ جدیدی برای نان اعلام نشده و افزایش نرخ نان غیر قانونی است.

فرماندار کرمانشاه افزود: علیرغم اینکه نظارت بر خبازی ها اخیراً از سوی دبیرخانه مربوطه در سازمان صمت به سازمان جهاد کشاورزی محول شده اما همکاران ما طی روز گذشته بازرسی های لازم از سطح جبازیها بعمل آوردند.

وی ادامه داد: طی این بازرسی ها برای تمام خبازانی که اقدام به افزایش غیرقانونی قیمت نان کردند پرونده تشکیل شده و با آنها برخورد لازم صورت خواهد گرفت.

رنجبر گفت: قیمت نان توسط کمیته مربوطه در این زمینه با توجه به قیمت آرد و نان در استان‌های همجوار احصاء شده و قیمت نهایی طبق نظر کمیته آرد و نان استان بررسی و اعلام خواهد شد.

وی در پایان از برخورد با خبازان و نانوایی های متخلف در این زمینه خبر داد و گفت: تا اعلام نشدن نرخ جدید هیچ نانوایی در کرمانشاه حق افزایش قیمت نان را نخواهد داشت.

انتهای پیام/