کشتارگاه بیستون به مستاجر جدید واگذار شد

مدیرکل حقوقی شهرداری کرمانشاه از واگذاری کشتارگاه بیستون به مستاجر جدید خبر داد و افزود: این کشتارگاه از امروز نهم دی با مستاجر جدید به کار خود ادامه می‌دهد.

به گزارش ارتباط کرمانشاه، کامبیز جلوند با شاره به مشکلات پیش آمده توسط مستاجر قبلی این کشتارگاه، گفت: متاسفانه در یک سال گذشته مستاجر قبلی کشتارگاه مشکلات بسیاری ایجاد کرد که در نهایت مجبور به بازپس گیری کشتارگاه و واگذاری آن به مستاجر جدید شدیم.

وی افزود: مرداد سال گذشته کشتارگاه طی قراردادی به یک پیمانکار واگذار و قرار شد ماهانه اجاره ای به شهرداری پرداخت شده و کیفیت کار هم بطور کامل حفظ شود.

جلوند گفت: در قرارداد این پیمانکار عنوان شد که اگر اجاره بها به موقع پرداخت شود و از طرفی رضایت از کار وجود داشته باشد، قرارداد پس از یک سال بصورت سه ساله تنظیم می شود.

مدیرکل حقوقی شهرداری کرمانشاه با اشاره به عدم پرداخت 10 ماه اجاره بها توسط این پیمانکار، گفت: متاسفانه تنها در دو ماه اول اجاره بها پرداخت شد و 10 ماه بعد آن اجاره ای پرداخت نشد.

وی افزود: همچنین از طرف اتحادیه قصابان و بسیاری افراد علیه این شخص و عملکرد او شکایت صورت گرفت و نارضایتی های بسیاری ایجاد شد.

جلوند گفت: در همین راستا از مرداد ماه امسال از پیمانکار خواستیم که کشتارگاه را تحویل داده تا به مستاجر جدید واگذار کنیم، اما متاسفانه پیمانکار حاضر به تخلیه و تحویل کشتارگاه نشد.

مدیرکل حقوقی شهرداری کرمانشاه با اشاره به پیگیری های حقوقی این موضوع گفت: خوشبختانه با پیگیری و دستور قضایی و همکاری ضابطین دادگستری در نهایت حکم تخلیه صادر شد.

وی افزود: همچنین با همکاری نیروی انتظامی بیستون هماهنگی های لازم صورت گرفته و کشتارگاه ظرف دو سه روز گذشته تخلیه و تحویل شهرداری شد.

مدیرکل حقوقی شهرداری کرمانشاه گفت: با توجه به تحویل کشتارگاه به شهرداری از امروز این مرکز تحویل مستاجر جدید می شود.

جلوند گفت: برای انتخاب مستاجر جدید از قبل فراخون داده شد و افراد در مزایده شرکت کرده و بهترین آنها که هم دارای سابقه و تجربه کاری خوبی در این زمینه است و هم ضمانت نامه های بانکی لازم را به شهرداری تحویل داده برای این کار انتخاب شد.

به گفته مدیرکل حقوقی شهرداری کرمانشاه فعالیت کشتارگاه در مدت پیگیری قضایی این موضوع و رسیدگی به شکایات از مستاجر قبلی هیچگاه متوقف نشده و از امروز هم این کشتارگاه با مستاجر جدید فعالیت خود را ادامه می دهد.

جلوند یادآور شد: قرارداد مستاجر جدید هم یک ساله بوده و در صورت رضایت از عملکرد آن از سال آینده به صورت سه ساله منعقد خواهد شد.

مدیرکل حقوقی شهرداری کرمانشاه در پایان با اشاره به ظرفیت روزانه ذبح هزار راس دام سبک در این کشتارگاه، گفت: هم اکنون روزانه حدود 300 دام سبک در این مرکز بصورت کاملا بهداشتی و با رعایت موازین شرعی ذبح شده و توزیع می‌شود.

انتهای پیام/