پایگاه‌های ثبت‌نام حامیان ایتام در مساجد کرمانشاه مستقر می‌شود

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه گفت: در شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان پایگاه‌های حامی‌یابی در مساجد برگزاری مراسم پرفضیلت و پربرکت شب قدر مستقر می‌شود.

به گزارش ارتباط کرمانشاه، پیمان ترکمانه اظهار داشت: یکی از برنامه‌های کمیته امداد در ماه مبارک رمضان حامی‌یابی و اجرای طرح اکرام ایتام است که این برنامه از ولادت امام حسن مجتبی(ع) رونق بیشتری گرفت.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه افزود: در سال‌های گذشته ۳۴ هزار حامی از ایتام و فرزندان محسنین ثبت‌نام کرد‌ه‌اند که امیدواریم این تعداد را تا پایان ماه مبارک رمضان افزایش دهیم.

ترکمانه گفت: به لطف خدا در روزهای پر برکت ماه مبارک رمضان به عنوان امانت‌دار مردم کمک‌های مردمی را به دو منظور دریافت می‌کنیم.

وی افزود: طبخ غذاهای گرم و تهیه بسته‌های معیشتی با مشارکت خیران نیک‌اندیش در پویش به عشق علی(ع) برنامه نخست بود که شاهد حضور پرشور مردم در ایام سپری شده از ماه مبارک رمضان‌ بوده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: ۱۸۰ مرکز خیریه و نیکوکاری در این راستا اقداماتی خوبی انجام دادند و کمک‌ها را از خیرین دریافت و سبدهای معیشتی را توزیع کردند و سفره‌های اطعام را پهن کرده و در مواردی غذای گرم را به در منازل نیازمندان بردند.