به گزارش ارتباط کرمانشاه، نادر نوروزی اظهار کرد: از اسفندماه سال گذشته بیش از ۶۰۰ کیلومتر از معابر در شهر کرمانشاه خط کشی شد.
شهردار کرمانشاه افزود: بلوار شهید بهشتی، بلوار شهید مطهری، بلوار شهید اشرفی اصفهانی، بلوار راه کربلا و خیابان معلم از جمله معابر خط کشی شده است.
وی در مورد گلایه شهروندان از ورود کامیون به معابر شهری گفت: ورود روزانه کامیون ها باعث ایجاد خطرات ایمنی، افزایش آلودگی زیست محیطی و کندی حرکت در معابر اصلی شهر خواهند شد.
وی افزود: دوربینهای ثبت تخلف شهرداری کرمانشاه آماده ثبت ورود غیرمجاز انواع کامیون به داخل محدوده قانونی شهر را دارد.
شهردار کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به لزوم انسان محور بودن شهرها و معابر شهری، این طرح برای کاهش آلودگیهای صوتی، افزایش ضریب ایمنی و روانی تردد شهروندان، در هفتمین جلسه شورای ترافیک شهر کرمانشاه به تصویب رسید و با همکاری پلیس راهور قابلیت اجرا دارد.
ارسال دیدگاه