ادارات برتر کرمانشاه معرفی شدند

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمانشاه جزئیات و نتایج جشنواره شهید رجایی و ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۹ دستگاه‌های اجرایی استان را اعلام کرد.

به گزارش ارتباط کرمانشاه، حبیب‌الله وفایی افزود: ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان کرمانشاه در سال ۱۳۹۹ بر اساس شاخص‌های عمومی شامل “محور اصلاح ساختار سازمانی، محور توسعه دولت الکترونیک، محور مدیریت سرمایه انسانی، محور ارتقای سلامت اداری، مسئولیت پذیری و پاسخگویی و محور مدیریت عملکرد و همچنین شاخص های اختصاصی بر حسب شرح وظایف و فعالیت دستگاه های اجرایی انجام شد.

وی بیان کرد: این ارزیابی با همکاری دستگاه‌های اجرایی همکار از جمله دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری، اداره کل بهزیستی، ستاد اقامه نماز، اداره کل محیط زیست، شرکت توزیع برق و اداره کل اقتصاد و دارایی استان کرمانشاه صورت گرفت که پس از تایید در شورای راهبری و توسعه مدیریت استان که به ریاست استاندار کرمانشاه برگزار می شود، نتایج آن مشخص شد.

بنابر اعلام وی، بنیاد شهید و امور ایثارگران با مدیر کلی آقای هادی عسگری، شرکت توزیع نیروی برق با مدیر عاملی آقای محمد مرادی و شرکت برق منطقه ای غرب با مدیر عاملی آقای علی اسدی، سه دستگاه برتر بر اساس امتیازات شاخص های عمومی و اختصاصی معرفی شدند.

وفایی اظهار کرد: شرکت برق منطقه ای غرب و اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری هم به عنوان ۲ دستگاه برتر بر اساس مجموع امتیازات شاخص های عمومی انتخاب شده اند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان با اشاره به پنج دستگاه برتر بر اساس مجموع امتیازات شاخص های عمومی و اختصاصی در گروه های مربوطه گفت: گروه آموزشی، پژوهشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان، گروه عمومی و قضایی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان، گروه زیربنایی و توسعه زیر ساخت شرکت توزیع نیروی برق استان، گروه سلامت و رفاه اجتماعی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و گروه تولیدی و خدماتی اداره کل هواشناسی استان این پنج گروه برتر هستند.

وفایی، دانشگاه علوم پزشکی و اداره کل راه و شهرسازی استان را هم دو دستگاه برتر با معیار انجام اقدامات برجسته اعلام کرد.

جشنواره شهید رجایی و انتخاب دستگاه های برتر استان امسال به علت وضعیت کرونایی و قرمز استان به صورت حضوری و در دستگاه اجرایی برتر برگزار شد و از آنها با اهدای لوح سپاس، تقدیر شد.

انتهای پیام/