بازار توزیع مرغ در کرمانشاه متعادل می‌شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گفت: تولید مرغ یک و نیم برابر مصرف مورد نیاز استان است و در چند روز آینده بازار توزیع مرغ متعادل می‌شود.

به گزارش ارتباط کرمانشاه، هدایت حاتمی در حاشیه جلسه ویدئو کنفرانس ستاد تنظیم بازار کشور با حضور رئیس جمهور گفت: تولید مرغ یک و نیم برابر مصرف مورد نیاز استان است اما برخی مشکلات در توزیع و التهاب برای خرید بیشتر منجر به عدم توزیع مناسب آن شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری افزود: از مردم انتظار بیشتر در همراهی برای توزیع بهتر مرغ در استان را داریم زیرا در حال حاضر یک و نیم برابر مصرف مورد نیاز استان مرغ تولید می شود اما با توجه به وجود التهاب در توزیع با مشکلاتی مواجه شده ایم.

حاتمی بیان کرد: بدون تردید در چند روز آینده با توجه به تدابیر اندیشیده شده به تعادل در بازار توزیع مرغ خواهیم رسید اما در این مدت به همراهی بیشتر مردم برای کاهش التهاب در جامعه نیاز داریم.

معاون استانداری ادامه داد: در ایام عید امسال و روزهای پایانی سال گذشته تلاش زیادی برای توزیع مناسب مرغ در استان صورت گرفت که در بعضی روزها حتی 170 تن مرغ هم تولید و توزیع شد و هیچگاه با کمبود مرغ مواجه نبودیم اما مشکلاتی در روند توزیع وجود داشت.

وی گفت: بازار در سال گذشته با وجود تحریم و کرونا تحت تاثیر قرار گرفت و امسال امیدواریم با پشیبانی ها و مانع زدایی ها به روند تولید در جامعه توجه و جدیت بیشتری صورت گیرد.

انتهای پیام/