جشنواره فرامرزی مطبوعات و خبرگزاری‌های ‌غرب کشور برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از برگزاری اولین جشنواره فرامرزی مطبوعات و خبرگزاری‌های غرب و شمال‌غرب کشور در اسفند امسال به میزبانی کرمانشاه خبر داد.

به گزارش ارتباط کرمانشاه، بهرام فاضلی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: این جشنواره با حضور استانهای مرزی غرب و شمال غرب کشور شامل استان های کرمانشاه، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، ایلام و خوزستان برگزار می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه افزود: همچنین در این جشنواره استانهایی از بخش عربی و اقلیم کردستان کشور عراق نیز حضور خواهند داشت.

فاضلی گفت: از کشور ترکیه هم تعدادی از استانهای مرزی این کشور با رایزنی‌های صورت گرفته در جشنواره شرکت خواهند کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به اعلام فراخوان انتخاب شعار این جشنواره از امروز، گفت: برنامه داریم برای انتخاب شعار و طراحی پوستر جشنواره فراخوان بدهیم و به بهترین شعار و طراحی پوستر جوایزی اهدا خواهد شد.

فاضلی افزود: افراد از امروز تا پنجم خرداد فرصت دارند در مسابقه انتخاب شعار جشنواره شرکت کنند و از 10 تا 31 خرداد نیز با اعلام فراخوان پوستر جشنواره افراد می توانند در این رقابت شرکت کنند.

وی خاطرنشان کرد: فراخوان اصلی جشنواره هم تیرماه امسال اعلام خواهد شد و افراد به مدت 45 روز برای ارسال آثار خود فرصت دارند.

این مسئول از برگزاری جشنواره در اسفند امسال خبر داد و افزود: با توجه به شروع واکسیناسیون کرونا بسیار خوشبینیم بتوانیم اسفندماه جشنواره را به شکل حضوری برگزاری کنیم و به همین علت هم برگزاری جشنواره را به تاخیر انداخته‌ایم.

وی افزود: به تدریج با برنامه ریزی های صورت گرفته طی هفته های آتی اهداف، محورها، موضوعات و ریز جزییات برگزاری جشنواره اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام /