حقوق نمایندگان را به مردم نشان دهید

نماینده کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: میانگین حقوق ما ۲۴/۲۵ میلیون تومان بوده است. می‌توانند جمع حقوق ما را پرینت گرفته و به مردم نشان بدهند.

به گزارش ارتباط کرمانشاه، محمد رشیدی به جماران گفت: ما از دولت خواهش می‌کنیم که از اقتصاد دولتی و دستوری فاصله بگیرد و به اصل ۴۴ رویکرد مثبت داشته باشند و سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری برای خارج شدن از اقتصاد دولتی و دستوری را در دستور کار خود قرار دهد.

وی در مورد اصلی‌ترین دغدغه مردم در طول چهار سال دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی گفت: اصلی‌ترین دغدغه مردم معیشتی و اقتصادی است و در این راستا مجلس بسیار تلاش کرده است.

عضو هیئت رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: قانون رتبه‌بندی معلمان، همسان‌سازی حقوق بازنشستگان، جوانی جمعیت و خانواده، جهش تولید مسکن و حقوق سربازان که سعی کردیم به نفع مردم تمام شود.

وی گفت: فکر می‌کنم مردم اظهار رضایت کامل نسبت به عملکرد مجلس و دولت ندارند و این را باید بپذیریم و برای جبران وضعیت معیشتی مردم تلاش کنیم.

نماینده کرمانشاه افزود: این تورمی را که در بازار شاهد هستیم، باعث شده است که سفره مردم کوچک شود. دولت باید ۶ دهک از جامعه را مورد هدف قرار دهد تا مکشلات معیشت آنان جبران شود و این امر در قانون مجلس پیش بینی شده است که امیدواریم امسال این اتفاق بیفتد.

وی گفت: معتقدیم با منابع و ظرفیتی که موجود است، دو برابر جمعیت فعلی نیز می‌تواند در کشور زندگی کنند که این وضعیت با برنامه‌ریزی و ایجاد زیرساخت‌های اقتصادی صحیح پیش می‌آید.

رشیدی در مورد میزان حقوق نمایندگان گفت: میانگین حقوق ما ۲۴/۲۵ میلیون تومان بوده است، می‌توان جمع حقوق ما را پرینت گرفته و به مردم نشان داد؛ البته افزایش حقوق امسال کارمندان و کارگران، تورم را جبران نمی‌کند و باید از طرق دیگر مشکلات معیشت مردم جبران شود.