رقابت‌های تکواندو لیگ برتر نوجوانان کشور در کرمانشاه برگزار شد

هفته پایانی رقابت‌های تکواندو لیگ برتر نوجوانان باشگاه‌های کشور در بخش پسران با نام جام آینده سازان المپیک به میزبانی استان کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش ارتباط کرمانشاه، هفته پایانی رقابت‌های تکواندو لیگ نوجوانان باشگاه‌های کشور در کرمانشاه برگزار شد و تیم‌های لوازم خانگی کن، آینده سازان لوازم خانگی کن، باشگاه فتح صدر البرز، ذوب آهن بیستون هیئت تکواندو کرمانشاه و دانشگاه آزاد اسلامی در هفته‌های هفتم تا نهم به مصاف یکدیگر رفتند.

در هفته هفتم باشگاه فتح صدر البرز و دانشگاه آزاد اسلامی به نتیجه 5 به 5، در هفته هشتم دانشگاه آزاد اسلامی و لوازم خانگی کن به نتیجه 4 به 6، در هفته نهم باشگاه فتح صدر البرز و لوازم خانگی کن به نتیجه 4 به 6 و دانشگاه آزاد اسلامی و ذوب آهن بیستون هیئت تکواندو استان کرمانشاه به نتیجه 6 به 4 رسیدند.

در پایان این رقابتها که 19 تیم در سه گروه با هم رقابت کردند، تیم لوازم خانگی کن با کسب 24 امتیاز بالاتر از سایر تیم‌ها عنوان قهرمانی را از آن‌ خود کرد و دانشگاه آزاد اسلامی با 19 امتیاز نایب قهرمان شد و تیم‌های صدر البرز و ذوب آهن بیستون هیئت تکواندو کرمانشاه به ترتیب عناوین سوم و چهارم‌ را کسب کردند.

در هفته پایانی رقابت‌های تکواندو لیگ نوجوانان باشگاه‌های کشور حسین کریمی از لوازم خانگی کن عنوان برترین مربی، امیر کلهر از لوازم خانگی کن عنوان برترین بازیکن، سلیمان قلی‌زاده از استان قم عنوان برترین داور، امیررضا ایلخانی از تیم ذوب آهن بیستون کرمانشاه عنوان برترین سرپرست را کسب کردند.