سامانه مدیریت و کنترل پروژه شهرداری کرمانشاه راه‌اندازی شد

به گزارش ارتباط کرمانشاه، کاوه مردافکن با اعلام این خبر اظهار داشت: سامانه کنترل و مدیریت پروژه در شهرداری کرمانشاه راه اندازی شد. معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری کرمانشاه افزود: با تهیه یک نرم افزار دقیق برای مدیریت و کنترل پروژه های شهرداری این سامانه راه اندازی شده است. مردافکن تصریح کرد: […]

به گزارش ارتباط کرمانشاه، کاوه مردافکن با اعلام این خبر اظهار داشت: سامانه کنترل و مدیریت پروژه در شهرداری کرمانشاه راه اندازی شد.

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری کرمانشاه افزود: با تهیه یک نرم افزار دقیق برای مدیریت و کنترل پروژه های شهرداری این سامانه راه اندازی شده است.

مردافکن تصریح کرد: ایجاد بانک اطلاعاتی مدیریت پروژه ها، نظارت بر عملکرد پروژه ها و ایجاد ساختار یکپارچه مدیریت پروژه از کارایی‌های این سامانه است.

وی ادامه داد: همچنین ایجاد داشبورد مدیریتی به منظور کنترل پیشرفت فیزیکی و ریالی پروژه ها و ایجاد نظام آرشیو الکترونیکی اسناد و مدارک پروژه‌ها و قراردادها از دیگر کاربردهای راه اندازی این سامانه است.

مردافکن جلوگیری از هدر رفت منابع مالی و زمان بندی دقیق پروژه ها تا به بهره برداری رسیدن آن‌ها را از اهداف راه اندازی سامانه مدیریت و کنترل پروژه در شهرداری کرمانشاه دانست.

وی گفت: به منظور آموزش رابطین مدیریت و کنترل پروژه در معاونت ها، مناطق و سازمان‌های شهرداری یک دوره آموزشی توسط دکتر ماریا مقدم رئیس گروه کنترل پروژه شهرداری برگزار شد.