مهلت ارسال آثار به جشنواره شعر دفاع مقدس کرمانشاه تمدید شد

دبیر علمی جشنواره شعر دفاع مقدس استان کرمانشاه گفت: مهلت ارسال آثار به جشنواره شعر دفاع مقدس کرمانشاه تا ۱۵ مهر تمدید شد.

به گزارش ارتباط کرمانشاه، علیرضا حکمتی افزود: با توجه به استقبال شاعران و دوستداران شعر دفاع مقدس در استان کرمانشاه از برگزاری این جشنواره و همچنین، برای ایجاد فرصت بیشتر برای ارسال آثار توسط شرکت‌کنندگان و علاقه‌مندان، فرصت حضور در این جشنواره تا پایان روز 15 مهر 1400 تمدید شده است.

دبیر علمی جشنواره شعر دفاع مقدس استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری مرحله استانی بیست و سومین کنگره سراسری شعر دفاع مقدس در استان کرمانشاه و هم‌زمان با سراسر کشور افزود: شاعران ارجمند در سراسر استان کرمانشاه می‌توانند آثار خود را در بخش‌های مختلف این جشنواره همراه با مشخصات کامل خود ارسال کنند.

دبیر علمی جشنواره شعر دفاع مقدس استان کرمانشاه درباره موضوع‌ شعرها گفت: آثار همه علاقه‌مندان در بخش عمومی شامل آزادگان، مادران شهدا، جانبازان شیمیایی و غیره و در بخش دفاع مقدس و شعر مقاومت بین‌الملل اسلامی شامل شهدای مقاومت و مدافع حرم استان کرمانشاه قابل دریافت است.

حکمتی سایر بخش‌های این جشنواره شعر را بخش دفاع مقدس و جنگ نرم، بخش دفاع مقدس و مدافعان سلامت و بخش دفاع مقدس و کودک و نوجوان بیان کرد و افزود: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به شماره 09187319980 در اپلیکیشن واتساپ ارسال کنند.

دبیر علمی جشنواره شعر دفاع مقدس استان کرمانشاه استفاده از زبان و گویش‌های محلی را دارای امتیاز ویژه دانست.

انتهای پیام/