ورود به برخی شهرهای استان کرمانشاه ممنوع شد

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه گفت: محدودیت های اعمال شده در استان کرمانشاه مربوط به شهرهای قرمز و نارنجی و مدنظر ستاد ملی مبارزه با کرونا است.

به گزارش ارتباط کرمانشاه، سرهنگ فض اله شیری افزود: برابر اعلام رنگ بندی شهرهای جدید از سوی ستاد ملی کرونا چندین شهر استان در زمره شهرهای قرمز و نارنجی قرار گرفته اند و ورود به این شهرها ممنوع است.

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه با اشاره به مهلت 72 ساعته مسافران شهرهای قرمز و نارنجی برای بازگشت به شهرهای مبدأ گفت: خودروهای با پلاک غیربومی در شهرهای قرمز به ازای هر روز تردد یک میلیون تومان و در شهرهای نارنجی 500 هزار تومان جریمه خواهند شد.

شیری افزود: ساعت محدودیت تردد شبانه که پیش از این از 21 تا 3 بامداد بود و از روز هفتم فروردین ماه تغییر و محدودیت تردد از ساعت 22 تا 3 بامداد اعمال شد و رانندگانی که در این ساعت تردد در سطح شهر داشته باشند اعمال قانون خواهند شد.

وی خاطر نشان کرد: هرگونه تغییر در خصوص جزئیات این طرح متعاقبا اعلام می شود.

شیری با تشکر از همکاری آگاهانه شهروندان تاکید کرد: انتظار داریم به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، مردم عزیز از ترددهای غیر ضروری شهری خودداری و به دستورالعمل های مراقبت و فاصله گذاری اجتماعی توجه لازم را داشته باشند.

براساس اعلام آخرین رنگ‌بندی شهرستان‌ها؛ کرمانشاه، سرپل ذهاب، سنقر و کلیایی، گیلان‌غرب و کنگاور در زمره شهرهای نارنجی قرار گرفته‌اند و همچنان اسلام‌آباد غرب در وضعیت قرمز قرار دارد.

براساس این گزارش پاوه، هرسین و صحنه در وضعیت زرد و ثلاث باباجانی، دالاهو، قصرشیرین، جوانرود و روانسر در وضعیت آبی قرار دارند.

انتهای پیام/