وزیر آموزش و پرورش به کرمانشاه سفر کرد

به گزارش ارتباط کرمانشاه، وزیر آموزش و پرورش صبح امروز در بدو ورود به استان کرمانشاه با حضور در گلزار شهدا به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس این استان ادای احترام کرد. یوسف نوری در این آیین معنوی به همراه استاندار و مسوولان استانی با نثار گل و اهدای فاتحه […]

به گزارش ارتباط کرمانشاه، وزیر آموزش و پرورش صبح امروز در بدو ورود به استان کرمانشاه با حضور در گلزار شهدا به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس این استان ادای احترام کرد.

یوسف نوری در این آیین معنوی به همراه استاندار و مسوولان استانی با نثار گل و اهدای فاتحه بار دیگر با آرمان های والای شهدا تجدید بیعت کردند.

وزیر آموزش و پرورش در سخنانی کوتاه در این آیین، امنیت و آرامش کنونی کشور را مرهون فداکاری و از خودگذشتگی شهدا و ایثارگران دانست و گفت: همه ما باید پاسدار خون شهدا و آرمان های والای آنها باشیم.

توجه دولت سیزدهم به عدالت آموزشی

وزیر آموزش و پرورش در ادامه به دیدار نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه رفت و در این دیدار گفت: وزارت آموزش و پرورش همواره در مسیر اعتلای نظام تعلیم و تربیت گام برداشته است.

وی افزود: آموزش و پرورش استان کرمانشاه از ظرفیت‌های بسیاری برخوردار است که می‌توان به جمعیت بالای دانش‌آموزی به خصوص در مقطع متوسطه اشاره کرد.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: میانگین دانش‌آموزان مقطع متوسطه در استان از میانگین کشوری بالاتر است و این یک ظرفیت بزرگ برای استان کرمانشاه محسوب می‌شود.

نوری بیان کرد: اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان و همسان‌سازی حقوق معلمان و تحقق عدالت آموزشی به ویژه در استان کرمانشاه از جمله مواردی است که در این دوره مورد توجه قرار خواهد گرفت.

وی خاطر نشان کرد: افزایش سطح آموزشی و فرهنگی آموزش و پرورش نیز مورد توجه دولت سیزدهم قرار خواهد گرفت.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در دیدار با وزیر آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش، نیازمند توجه ویژه مسئولان است.

آیت الله مصطفی علما با تاکید بر اهمیت تعلیم و تعلم در دین مبین اسلام گفت: آموزش و پرورش به دلیل نقش اساسی آن در آینده کشور و انسان ساز بودن آن نیاز به توجه ویژه دارد.

امام جمعه کرمانشاه افزود: نزول کتب آسمانی و ارسال انبیا از جانب پروردگار، بیانگر اهمیت تعلیم و تربیت از ابتدای آفرینش انسان است.

وی تصریح کرد: همه مسئولان در برابر ارتقای کمی و کیفی نظام آموزش و پرورش مسئول هستند.

حضور در جلسه شورای آموزش و پرورش استان، دیدار با خانواده دانش‌آموزان فوت شده حادثه تصادف مینی بوس و عیادت از مصدومین این حادثه، دیدار با نماینده معلمان، مدیران، مربیان و بازنشستگان و حضور در جلسه شورای معاونان اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از جمله برنامه‌های وزیر آموزش و پرورش در این سفر یک روزه است.

انتهای پیام/