پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت مأمور ناجا

آیت الله مصطفی علما امام جمعه کرمانشاه و بهمن امیری مقدم استاندار در پیامی مشترک شهادت شهید سرافراز سرگرد پوریا نظری از ماموران جان برکف ناجا را تسلیت گفتند.

به گزارش ارتباط کرمانشاه، در متن این پیام تسلیت آمده است:

“بسم رب الشهدا و الصدیقین”
“وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ”

خبر تاسف بار و غم‌انگیز شهادت مظلومانه و ناجوانمردانه سرگرد پوریا نظری مدافع و حافظ امنیت و آرامش مردم در درگیری با سارقان مسلح سبب تأسف، تألم و اندوه فراوان شد.

نیروی انتظامی مظهر اقتدار، اخلاق مداری، قانون مداری و خدمتگزاری صادقانه به مردم است و سربازان ولایت، مدافعان و حافظان حریم امنیت با جانفشانی، ازخودگذشتگی، رشادت و مجاهدت خالصانه، فداکارانه و ایثارگرانه برای ایجاد نظم، انضباط اجتماعی، امنیت پایدار و آرامش مردم تلاش و کوششی شبانه روزی دارند.

بی شک برکت، عزت، نظم، امنیت و اقتدار ایران اسلامی مرهون خون پاک شهداست… آنانکه روایتگر حدیث ایثار، رشادت، شجاعت، بصیرت، وفاداری، ولایتمداری برای دفاع از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی شدند.

بار دیگر شاهد بودیم که فرزندی رشید، دلیر، برومند و فداکار از خاک شهیدپرور استان کرمانشاه جان خود را در مسیر مقدس حفظ امنیت و آرامش جامعه فدا و نثار کرد تا مجرمان نتوانند اخلالی در نظم و امنیت شهر ایجاد کنند و باعث رعب و وحشت میان مردم شوند.

اینجانبان ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت شهید سرافراز «سرگرد پوریا نظری» به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، فرماندهان و پرسنل نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، خانواده معظم، بازماندگان، مردم شریف و شهید پرور استان، خانواده‌های شهدا، ایثارگران، جانبازان و همکاران شهید عزیز در نیروی انتظامی، تاکید داریم ضمن حمایت از ماموران جان برکف حافظ امنیت جامعه با اقتدار و قاطعیت حادثه منجر به شهادت را بررسی و با همکاری نیرو‌های اطلاعاتی و امنیتی، عامل و عاملان این حادثه را شناسایی و با سرعت و دقت در رسیدگی و سپردن آنان به دست قانون در چارچوب قوانین و مقررات اقدام لازم را معمول نمایند.

از درگاه خداوند سبحان برای این شهید والامقام، رحمت واسعه، رضوان الهی و همنشینی با سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و برای خانواده مکرم و داغدار ایشان صبر جمیل و اجر جزیل خواهانیم.

انتهای پیام