واکسن کرونا به پاکبان‌های کرمانشاهی با نظارت تزریق شد

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: تزریق واکسن کرونا به پاکبان‌های شهرداری کرمانشاه با نظارت انجام شده است.

به گزارش ارتباط کرمانشاه، مهدی محمدی افزود: تزریق واکسن کرونا به پاکبان‌های شهرداری کرمانشاه با معرفی شهرداری و نظارت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه صورت گرفته است.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: اسامی پاکبان‌ها و مستندات مربوط به تزریق واکسن به پاکبان‌ها و نه افراد دیگر به نام پاکبان، موجود است.

محمدی با بیان اینکه تزریق ۱۵ هزار و ۴۸۰ دُز واکسن کرونا به کادر بهداشت و درمان انجام می‌شود، گفت: تمامی کادر بهداشت و درمان از جمله پرسنل بیمارستان‌های خصوصی، دولتی، وابسته به سازمان‌ها و شهرستان‌ها، معاونت غذا و دارو استان کرمانشاه تا اول اردیبهشت واکسینه خواهند شد.

محمدی افزود: پرسنل پزشکی قانونی، انتقال خون، اورژانس، غسالخانه‌ها و جانبازان، سالمندان و پاکبان‌ها گروه‌های در حال دریافت واکسن کرونا هستند.

وی با بیان اینکه واکسن‌های موجود در دانشگاه بر اساس ورود واکسن به کشور است افزود: واکسن موجود در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه آسترازنکا بوده که پس از تزریق اولیه سه ماه بعد یک دُز یادآور آن تزریق می‌شود.

انتهای پیام/